شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "روابط عمومی چندرسانه ای" تالیف مریم باشعور لشگری بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش شارا، چندرسانه ای (تعریف، عناصر، نظریه ها و تولید)، پادکست،
وب سایت سازمانی و چندرسانه ای های مبتنی بر موبایل از فصول چهارگانه این
کتاب می باشد.
روابط عمومی چندرسانه ای/ مولف: مریم باشعور لشگری/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری/قیمت:12000 تومان/104 صفحه
معرفی کتاب: درآمدی بر روشهای تحقیق تجربی در ارتباطات
دانلود کتاب : دین و رسانه مفاهیم بنیادین یک رشته مطالعاتی نوظهور
راهاندازی بخش درسگفتارهای آموزشی در سایت مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما
روابط ,عمومی ,چندرسانه ,کتاب ,روابط عمومی ,عمومی چندرسانه ,کارگزار روابط ,باشعور لشگری ,مریم باشعور ,مریم باشعور لشگری ,روابط عمومی چندرسانه ,کتاب روابط عمومی